Liefs
Wil jij even snel iets plaatsen?
“GOOI JE TOCH FF EEN POST ONLINE?” Veel ondernemers hebben geen tijd om te investeren in een goede online strategie.
Terwijl het toch écht belangrijk is (understatement) voor je bedrijf dat er ook organisch op diverse kanalen content online komt. Mijn taak is dan dat ik “in” stap en de kanalen overneem, op de meest authentieke manier voor jouw bedrijf.
Dat betekent dat ik op zoek ga naar jouw unieke tone of voice zodat je teksten “rieken” naar jouw bedrijf, maar ook adviseer (en creëer) rondom contentmarketing (dus wat komt er dan precies op jouw kanalen), zodat ook de content naadloos aansluit op je Socials.
Jij kunt het dus volledig loslaten en je tijd besteden aan het verder op- en uitbouwen van je bedrijf. Momenteel vertegenwoordig ik flink wat bedrijven, maar als het goed is lees je dat niet.
Want als (wanneer) ik mijn werk goed doe, lees en zie je in alles het bedrijf en niet mij.
Klinkt makkelijk hè?
Is het niet.
Social Media inzetten?
Het vergt strategisch denken, creatieve storytelling, content marketing, kennis, ervaring en meer dan “zomaar een post online gooien” Iets dat ik nog best vaak lees.
Het is niet “ff” een post online gooien (dus ook niet als je het zelf doet), een post is onderdeel van de strategie en een post doet (als het goed is) iets met mensen.
- Een post is herkenning, erkenning en inspiratie
- Een post is grappig, zet aan tot nadenken of creëert een beleving
- Een post vertelt jouw verhaal tussen de woorden
- Een post bouwt (aan) jouw merk en imago
- Een post lokt een reactie uit of een mooi gesprek
Een post is zoveel meer dan “ff” iets online gooien
Dus als je vandaag een tekst gaat schrijven, of een foto gaat maken: denk daar eens aan.
Wat zet jij neer met jouw Social Media en krijgt het ook de aandacht die het verdient? Dat is dé vraag die je jezelf als ondernemer moet stellen.