De blauwe schoenen op Social Media

Je loopt in de stad.
In de verte loopt iemand -die je erg leuk vindt- op je af.


Je groet elkaar en diegene vertelt je het verhaal over haar nieuwe schoenen.
Ze heeft namelijk blauwe schoenen gekocht in een super leuk hip winkeltje waar ze je uitvoerig over vertelt.
Leuk toch?

Diezelfde dag kom je haar weer tegen. Wat een toeval.
Ze vertelt je over haar blauwe schoenen die ze heeft gekocht in een super leuk en hip winkeltje.
Mmmm, weer dat verhaal?

Die (!) avond laat je de hond uit en zie je haar weer.
WEER vertelt ze het verhaal over de blauwe schoenen.

Dit is toch wel gek? 

Wat denk je nu?
Heb je dat verhaal weer?

Luister je uit beleefdheid maar zou je haar diezelfde avond nog in de verte aan zien komen, probeer je haar dan te ontwijken?

Wat nu als dit keer op keer zou zijn? Als ze elke keer als je haar tegen zou komen datzelfde verhaal vertelt?
Zeg eens heel eerlijk? Zou je haar dan ontwijken?

Dit voorbeeld gebruik ik altijd om mijn standpunt -over het juist gebruiken van een contentkalender- kracht bij te zetten.

Op mijn Facebookpagina loopt namelijk héél andere content dan op mijn Instagram en ook op mijn LinkedIn pagina loopt weer andere content.
Veel werk?

Zeker!

Echter wil ik voorkomen dat ik -wanneer ik iemand tegenkom- weer datzelfde verhaal vertel met als gevolg dat ik hun aandacht verlies.


Plaats jij content door op de diverse kanalen of creëer jij unieke content voor elk uniek kanaal?

Automatische concepten
Social Media beheer 1
Zeg ondernemer, jij mag er zijn!
home 13
Rachelle Verhage

Liefs

Rachelle