Automatische concepten

De kracht van Storytelling voor mijn business?

Mijn volledige bedrijf is gebouwd op storytelling: mijn netwerk, omzet en klanten.. ALLES. Ik ben het levende bewijs dat het werkt. Hoe? Dat ga ik jou ook leren.

Event: Woman in Social Media 5

De kracht van storytelling voor jouw bedrijf

“Er was eens in een heel ver land een prinses. Ze heette … En ze leefden nog lang en gelukkig.”
Als kind kon je eindeloos luisteren naar deze verhalen en beeldde je jezelf in dat je zelf leefde in de wereld die beschreven werd. 

De kracht van storytelling maakt…

JA… Dat je luisteraars aan je lippen hangen als jij een verhaal vertelt

JA… Dat je lezers van A tot Z jouw teksten lezen en dus niet scannen

JA… Dat je verhalen worden gedeeld onder jouw potentiële klanten

Met als gevolg dat klanten je weten te vinden op basis van jouw (ondernemers) verhaal dat je vertelt in plaats van eindeloos jouw aanbod te laten zien. 

Online training 'De kracht van STORYTELLING'

Blijft jouw (ondernemers)verhaal wel hangen?

Ik zie nog te weinig teksten online die echt raken, die geschreven worden vanuit de (ondernemers)boodschap, vanuit de WHY van het bedrijf en nog teveel dat mensen hun aanbod in een post willen verkopen óf te snel hun verhaal vertellen waardoor de kracht van storytelling wegvalt. Storytelling is namelijk een marathon, geen sprint. 

Nu is dus mijn vraag?
Wat denk jij dat beter werkt?

Vanuit mijn business kan ik je vertellen dat de kracht van storytelling dé manier is om een duurzaam netwerk te bouwen, en op die manier dus ook nieuwe klanten te verwelkomen.

Want wat denk je dat sneller blijft hangen?
Optie 1: Een authentiek (ondernemers) verhaal waarbij je iemand steeds beter leert kennen, maar dus ook de missie vanwaaruit zij/hij werkt?

Optie 2: Een repeterend aanbod waarin er in elke post of storie een aanbod genoemd wordt, dat je kunt afnemen.

Eerlijk? Precies.

Heb jij ook optie 1 gekozen?

Als jij voor optie 1 heb gekozen en jij weet, voelt of denkt dat storytelling jou ook meer gaat opleveren… ?

Dan is mijn online training “De kracht van Storytelling” echt iets voor jou.

In 5 dagen laat ik je zien wat de kracht van storytelling doet voor jouw bedrijf én geef ik je al mijn tools om het na de cursus zelf toe te gaan passen.

LET OP: Je krijgt geen Nederlandse les van mij, want daar bak ik soms zelf niets van..  😉
Het gaat om het verhaal vertellen op de meest authentieke manier en op die manier jouw doelgroep raken.

Toen ik studeerde aan de Schrijversvakschool heb ik namelijk geleerd hoe je een verhaal vertelt, zowel offline als online en die kennis geef ik graag door.

De kracht van storytelling voor jouw business!

De opbouw van deze instagram cursus

  • De cursus bestaat uit circa 200 stories, verdeeld over 5 modules (5 dagen).
     
  • Elke dag komt een nieuwe module online, een module bestaat uit diverse posts en stories op Instagram.
     
  • Elke dag is er ook een challenge. Die mag je zo uitgebreid en serieus doen als je zelf wil. 
  •  
  • Je hebt 30 dagen de tijd om alles te bekijken dus tot 18 juni 2020.
     
  •  Ik sluit de cursus af met een live Q&A van een uur. Je kan van te voren vragen insturen die zal ik dan beantwoorden.
Social Media beheer 3

Wanneer kun jij deze cursus volgen?

Datum: 
De eerstvolgende cursus is van 14 t/m 18 september 2020
Maximaal 30 personen. 

Locatie: Instagram 

Pilot prijs: 57 euro exclusief btw 

In deze cursus…

EEN
Behandel ik alles waar je mee te maken krijgt als je storytelling gaat toepassen op jouw bedrijf.

TWEE
Geef ik je praktische tips en alle tools, zodat jij zelf na de cursus aan de slag kunt.

DRIE
Deel ik mijn inzichten met je, en de verschillende manieren om storytelling als strategie in te gaan zetten, altijd vanuit authenticiteit.

VIER
Leer ik je ook hoe jij een persoonlijke stijl kunt ontwikkelen rondom storytelling en jouw bedrijf.

Not another businesscoach 7

Wie is Rachelle?

De troubadour

Al vanaf mijn kleuterjaren vertel ik verhalen, mijn vader noemt mij nog weleens: de troubadour. Toneelstukjes, voordrachten, de gouden pen winnen op de basisschool. 

Ik wilde entertainen, maar ook mensen vermaken met de verhalen die ik schreef of vertelde. En laat ik daar nu mijn werk van hebben gemaakt.

In 2014 startte ik met mijn platform ZeeuwZe.nl dat in korte tijd meer dan 10.000 volgers kreeg en nog meer hits op de website. 

Puur en alleen omdat ik mijn verhalen vertelde aan mijn publiek. Beleving, emotie maar ook praktisch, geen opsmuk en strategie. 

In 2016 startte ik mijn reis binnen de Sociale Media en kwam al snel tot de conclusie dat de bezieling miste, de echte verbinding met de doelgroep.

Mede daarom heb ik mijn eigen methode ontwikkeld voor bedrijven op Social Media waarbij ze organisch groeien met de kracht van storytelling als strategische tool. 

En nu 2020 geef ik diverse trainingen aan bedrijven, maar ook aan ZZP’ers om ze te laten zien dat dit een tool is die je niet mag laten liggen.